مطالب مرتبط:
استاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج 40 استاد: خبر کذب است
تکرار یک ادعا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» در علوم پزشکی تهران نداشتیم/ بازنشستگی اساتید قانونی بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 19:152024-03-27اقتصادي

پیش بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال


استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق با نگاهی به چالش های اصلی اقتصاد ایران در سال 1403 به پیش بینی نرخ تورم و رشد اقتصادی در این سال پرداخت.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تجارت نیوز، اقتصاد ایران در سال 1402 همچون سال های قبل از آن، با مشکلات و چالش های متعددی همراه بود؛ با این وجود، تورم افسارگسیخته و رشد اقتصادی ناپایدار همچنان اصلی ترین مسائل اقتصاد کشور به شمار می رفتند.

در این میان، تحریم های اقتصادی نیز با وجود کاهش نسبی در مقایسه با سال های قبل، همچنان مشکلات متعددی را در سطح اقتصاد کلان و کسب وکار های کشور ایجاد کرد.

کامران ندری، کارشناس اقتصادی و استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق، در گفتگو با تجارت نیوز، چالش های اساسی اقتصاد ایران در سال جدید را بررسی و آینده متغیر های مهم اقتصادی در این سال را تحلیل کرد.

چالش های اساسی اقتصاد ایران در سال جدید ندری در ابتدا با تاکید بر این نکته که به دلیل مسائل سیاسی متعدد، پیش بینی سال 1403 چندان امکان پذیر نیست، توضیح داد: اقتصاد ایران تحت تاثیر تحولات بین المللی و همچنین تحولات داخلی است.

برای مثال نتیجه انتخابات در کشور آمریکا می تواند روی اقتصاد ایران تاثیر قابل ملاحظه ای بگذارد؛ بنابراین پیش بینی بلند مدت امکان پذیر نیست.


برچسب ها: اقتصاد - دانشگاه امام صادق - اقتصاد ایران - استاد اقتصاد دانشگاه - اقتصادی - امام صادق - استاد اقتصاد
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال

پیش بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال