مطالب مرتبط:
خداحافظی با پایانه شرق در تهران
افزایش جذب 1000 دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خرداد امسال
خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس
جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خرداد ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-15اقتصادي

خداحافظی با پایانه شرق در تهران


«ساختمان ها و تجهیزات پایانه شرق سابق خردادماه جمع آوری می شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

- آقامیری گفت: ساختمان ها و تجهیزات پایانه شرق سابق خردادماه جمع آوری می شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

سیدمحمد آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود.

با توجه به وعده هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسکانیوز، او با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن بندی آن انجام شود.

  عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه اندازی پا


برچسب ها: تجهیزات - پایانه - بهره برداری - خردادماه - شورای اسلامی شهر - آقامیری - ساختمان
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با پایانه شرق در تهران

خداحافظی با پایانه شرق در تهران