مطالب مرتبط:
بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان به بانک معرفی شدند
هزینه بانک جی پی مورگان برای ساخت مسکن های اجاره ای
مهمترین تجلی مشارکت مردم در جهش تولید؛ ساخت مردمی مسکن تک طبقه با عرضه زمین و تسهیلات توسط دولت
حضور سرپرست بانک دی در راهپیمایی روز جهانی قدس
انتشار جدول حقوق 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 10:402024-04-06اقتصادي

معرفی بیش از 9000 متقاضی زنجانی تسهیلات مسکن روستایی به بانک ها


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات 350 میلیون تومانی تاکنون 9940 نفر متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد 2500 خانوار قرارداد بسته اند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات 350 میلیون تومانی تاکنون 9940 نفر متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد 2500 خانوار قرارداد بسته اند.

رضا خواجه ای امروز (شنبه، 18 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن 20 ساله است، ادامه داد: همه متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر می توانند پس از گرفتن پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و 500 هزار تومان در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوط برای بستن قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بیان کرد: به متقاضیانی که در سال های قبل از تسهیلات 200 میلیون تومانی استفاده کرده اند، اما موفق به تک


برچسب ها: تسهیلات - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن - اعطای تسهیلات - میلیون تومانی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 9000 متقاضی زنجانی تسهیلات مسکن روستایی به بانک ها

معرفی بیش از 9000 متقاضی زنجانی تسهیلات مسکن روستایی به بانک ها