مطالب مرتبط:
نقش آفرینی دانشگاهیان در جهش تولید با بهره وری و نوآوری در کسب و کارها
اعتکاف ظرفیت سازی در بهره مندی از توشه معنوی و نقش آفرینی اجتماعی است
شفاف سازی فضای اجتماعی برای نقش آفرینی مطلوب رسالت رسانه ها است
نام گذاری محلی به نام سردار شهید زاهدی در دستور کار شورا قرار گیرد
مراسم گرامیداشت سومین روز سردار شهید «محمدرضا زاهدی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 18:552024-04-08سياسي

شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 35 سال از پایان جنگ می گذرد و در این 35 سال شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 35 سال از پایان جنگ می گذرد و در این 35 سال شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد.

سردار علی فدوی امروز، 20 فروردین ماه در مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در شهرکرد اظهار کرد: اگر در همه روال امامین انقلاب پژوهش وسیعی صورت بگیرد، یک کلمه کمتر و بیشتر از اسلام نمی توان پیدا کرد، در حقیقت می توان گفت انقلاب اسلامی همان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همه آنچه که در انقلاب اسلامی مشاهده کردیم مربوط به کل عالم است، در حقیقت برای این است که بعد از 60 سال از نهضت سال 42 هر آنچه امام راحل راجع به آمریکای جنایتکار و مستکبر فرمودند در بیش از 92 کشور دنیا همان حرف ها تکرار شد، به این معنی است که جبهه حق با سرعت رو به جلو در حرکت است و جبهه باطل با سرعت رو به نابودی می رود.

فدوی بیان کرد: از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها با عوامل دست چندم خود شروع به دشمنی با ما کردند و یک روز از دشمنی با انقلاب کوتاهی نکردند.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - جانشین فرمانده کل سپاه - انقلاب اسلامی - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - اسلام
آخرین اخبار سرویس:

شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد

شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد