مطالب مرتبط:
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
نمایشگاه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران
پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در حال برگزاری است
برپایی 40 غرفه قرآنی و فرهنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 15:552024-04-06سياسي

آغاز به کار بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران


بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران صبح شنبه 18 فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان حوزه آثار قرآنی افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران صبح شنبه 18 فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان حوزه آثار قرآنی افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در افتتاحیه نمایشگاه، قرآن دوستان و قرآن مروجان را برخوردار از جایگاه ویژه خواند و گفت: اهمیت جایگاه این افراد در توسعه و رشد مفاهیم قرآنی در بستر اجتماع است که باید موردتوجه قرار گیرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه قرآن از ابتدای ماه رمضان، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک فرصت دیدار با فعالیت ها و آثار حوزه معارف قرآنی برای روزه داران فراهم می کند و بهتر است این نمایشگاه تا بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: انتظار می رود پاسخگوی نیازمندی های جامعه قرآنی با نمایش آثار با قیمت تمام شده مناسب یا دست کم معرفی جدیدترین محصولات قرآنی تولیدشده در مراکز و موسسات مربوطه باشد.


برچسب ها: مازندران - نمایشگاه قرآن و عترت - نمایشگاه قرآن - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه - نماینده ولی فقیه - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران

آغاز به کار بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران