مطالب مرتبط:
بهترین اعمال مستحبی ماه رمضان
دعای شب هفدهم ماه رمضان | اعمال روز و شب هفدهم + فیلم
اعمال روز و شب هفدهم ماه رمضان 1403
بهترین اعمال مستحبی ماه رمضان
فوری/ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس/ مسافران بخوانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 16:102024-03-28حوادث

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران های کرمانشاه در ماه رمضان


از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخطارهای صادره بی توجه بوده اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

- از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخطارهای صادره بی توجه بوده اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان صنف رستوران ها و اغذیه فروش ها که موفق به دریافت مجوز فعالیت شده اند، تنها به صورت بیرون بر مجوز فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ سیامک آزادی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش های دینی و مذهبی، محدودیت هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تایید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده اند تنها می توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - ماه مبارک - فعالیت - رمضان - مجوز فعالیت - مبارک - صادر
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران های کرمانشاه در ماه رمضان

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران های کرمانشاه در ماه رمضان