مطالب مرتبط:
انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
اطلاعیه سازمان هواپیمایی به کلیه شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی هوایی.
اخطار سازمان هواپیمایی به تمامی شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
تکذیب محدودیت پرواز در کشور / شرکت فرودگاهها: در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی وجود ندارد / تمامی مسیر های هوایی آسمان ایران باز است / در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع رسانی خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 16:252024-04-16اقتصادي

توقف خدمات رسانی خطوط هوایی «ایزی جت» به تل آویو


شرکت هواپیمایی اقتصادی ایزی جت امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پروازهای خود به مقصد و از شهر تل آویو، واقع در اراضی اشغالی را برای بقیه فصل تابستان تا 27 اکتبر تعلیق کرده است.

- شرکت هواپیمایی اقتصادی ایزی جت امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پروازهای خود به مقصد و از شهر تل آویو، واقع در اراضی اشغالی را برای بقیه فصل تابستان تا 27 اکتبر تعلیق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مطبوعاتی خطوط هوایی ایزی جت به شبکه خبری سی ان ان گفت: پروازها به تل آویو و از تل آویو به نقاط دیگر متوقف شده و به مشتریانی که تا این تاریخ برای پرواز در این مسیر رزرو کرده اند، گزینه هایی از جمله بازپرداخت کامل ارائه می شود.

این شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه انگلیسی در ابتدا اعلام کرد پروازهای خود به اراضی اشغالی فلسطین را تا 21 آوریل لغو می شود و در ادامه به درگیری ها و تشدید تنش ها در غرب آسیا اشاره کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش دادند که شرکت های هواپیمایی بین المللی برای ازسرگیری فعالیت خود و پروازها به سرزمین های اشغالی فلسطین عجله ای نشان نمی دهند.

همچنین قرار بود شرکت آمریکایی یونایتد ایرلاینز فعالیت خود را در اراضی اشغالی ازسربگیرد، اما چنین کاری نکرده و پروازهایش از نیویورک به مقصد تل آویو لغو شده است.


برچسب ها: شرکت هواپیمایی - اراضی اشغالی - تل آویو - پروازها - هواپیمایی - پرواز - خطوط هوایی
آخرین اخبار سرویس:

توقف خدمات رسانی خطوط هوایی «ایزی جت» به تل آویو

توقف خدمات رسانی خطوط هوایی «ایزی جت» به تل آویو