مطالب مرتبط:
هزینه ورود به طرح ترافیک در سال 1403
هزینه ورود به طرح ترافیک در سال 1403
اجرای طرح ترافیک در سال جاری با نرخ جدید
جزییات اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در سال 1403/ معافیت خودرو های برقی و هیربدی از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا
جزییات مبلغ و شرایط اجرای طرح های ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 11:202024-04-02ورزشي

ترافیک اعزام های برون مرزی ورزش کارگری در سال جدید


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: با توجه به حجم سنگین اعزام های برون مرزی ورزش کارگری درسال جدید، سعی داریم با حمایت وزارت کار و کمیته ملی المپیک بودجه لازم برای اعزام ورزشکاران کارگر به تورنمنت های مختلف را تامین کنیم.

- رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: با توجه به حجم سنگین اعزام های برون مرزی ورزش کارگری درسال جدید، سعی داریم با حمایت وزارت کار و کمیته ملی المپیک بودجه لازم برای اعزام ورزشکاران کارگر به تورنمنت های مختلف را تامین کنیم.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه های ورزش کارگری در سال 1403 اظهار کرد: در سال 1403، مسابقات جهانی شرکت ها اواخر خرداد در ایتالیا و سپس مسابقات جهانی فوتبال 5 نفره در کرواسی را داریم که فوتبال هرمزگان نماینده ایران دراین مسابقات خواهد بود.

همچنین مسابقات بین المللی شنا شهریور در بلژیک و مسابقات جهانی کشتی فرنگی، ساحلی، جودو و کاراته را شهریور در یونان خواهیم داشت.

وی از اعزام تیم وزنه برداری کارگری به مسابقات جهانی روسیه خبر داد و گفت: مسابقات جهانی وزنه برداری که در روسیه برگزار می شود، سهمیه ای است که از سوی فدراسیون وزنه برداری به ورزش کارگری داده شده که سعی داریم این دوره با ترکیب کامل حضور پیدا کنیم.


برچسب ها: ورزش کارگری - کارگر - مسابقات جهانی - کارگری - مسابقات - ورزش - کمیته ملی المپیک
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک اعزام های برون مرزی ورزش کارگری در سال جدید

ترافیک اعزام های برون مرزی ورزش کارگری در سال جدید