مطالب مرتبط:
نگاهی به پارکینگ خودروهای لوکس محمدرضا گلزار
5 مصدوم دراثر برخورد کوییک با سمند در زنجان
لحظه دلهره آور از نجات معجزه آسای یک مرد قبل از برخورد با اره برقی (فیلم)
5 مصدوم دراثر برخورد کوییک با سمند در زنجان
برخورد پژوپارس با تیبا در بافت 7 مصدوم برجای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 14:002024-04-02اقتصادي

برخورد پلیس با خودروهای لوکس قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی از اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق و توقیف 5 دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی از اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق و توقیف 5 دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی امین با اشاره به اینکه قاچاق پدیده ای ویرانگر و مخرب است که همه طیف ها و جنبه های آن می تواند به سهم خود به اقتصاد یک کشور آسیب برساند، گفت: همه مصادیق و جنبه های قاچاق کالا توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی رصد و برخورد قانونی لازم با آن انجام خواهد شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق، گفت: در بررسی های اولیه خودروهای لوکس و گران قیمت سطح شهر مشخص شده که برخی از این خودروها فاقد مجوزهای لازم بوده و در حقیقت به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده اند.

وی افزود: توقیف خودروهای لوکس قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در حال انجام است و در اولین مرحله اجرای این طرح پنج دستگاه خودرو فاقد مجوزهای لازم توقیف شده است.

انتهای پیام


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - خودروهای لوکس - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - خودروها - خودرو
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با خودروهای لوکس قاچاق

برخورد پلیس با خودروهای لوکس قاچاق