مطالب مرتبط:
تلاش پلیس راه استان کرمان برای کاهش تصادفات
تداوم ناپایداری های جوی در استان کرمان تا فردا
آخرین وضعیت جوی استان کرمان
بارندگی در جاده های 27 استان
بارش شدید برف در استان مرکزی/ صدور هشدار برای تردد مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 04:552024-03-26سياسي

نصف استان کرمان وقف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به وجود 8 هزار و 100 موقوفه در سطح استان کرمان گفت: - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به وجود 8 هزار و 100 موقوفه در سطح استان کرمان گفت: نصف استان کرمان، وقف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به وجود 8 هزار و 100 موقوفه در سطح استان کرمان گفت: نصف استان کرمان، وقف است.

وی افزود: همچنین حدود 70 درصد شهر کرمان نیز وقف می باشد.

او استان کرمان را جزو پنج استان برتر کشور از لحاظ تعداد موقوفات بر شمرد و بدون ذکر مبلغ ریالی اظهار داشت: استان کرمان رتبه ششم درآمد موقوفات سطح کشور را نیز دارا می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ وقف گفت: بیشترین موقوفات استان کرمان در شهر های کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند و بافت و کمترین موقوفات در شهر های جیرفت، کهنوج، کوهبنان و شهداد قرار دارند.

جلالی بیشترین میزان نیات واقفین را برپایی مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) خصوصا امام حسین (ع) و تعزیه، امور خیریه، عتبات عا


برچسب ها: استان کرمان - استان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - کرمان - اوقاف و امور خیریه - مدیرکل اوقاف - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

نصف استان کرمان وقف است

نصف استان کرمان وقف است