مطالب مرتبط:
توجه به سلامت ایثارگران یکی از برنامه های مهم بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/ فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی یاسوج به بهره برداری می رسد
اوقات شرعی استان کهگیلویه و بویراحمد در 20 فروردین ماه 1403
کشف 2 تن چوب قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد
احیای 13 واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد، گامی در مسیر توسعه
گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد در معرض انقراض قرار دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-08سياسي

تنها 35درصد از والدین شهدای کهگیلویه و بویراحمد در قید حیات هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها 35 درصد از والدین شهدای این استان در قید حیات هستند و باید تا زنده اند به آن ها خدمت شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها 35 درصد از والدین شهدای این استان در قید حیات هستند و باید تا زنده اند به آن ها خدمت شود.

رضا پارسیان نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در استان بیش از دو هزار شهید داریم که تعداد یک هزار و 828 پرونده شهید در اختیار بنیاد شهید استان است و از ما خدمات دریافت می کند.

وی اظهارکرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 368 نفر جانباز داریم که یک هزار و 114 جانباز به این آمار اضافه می شوند از دیگر آمار بنیاد شهید استان تعداد 524 گلزار شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت های ما سلامت جامعه ایثارگری است که پایش سلامت آن ها در دستور کار قرار گرفته و این پایش برای والدین 70 سال سن در منزل انجام می شود و همچنین حق پرستاری به افراد بالاتر از 76 سال تعلق می گیرد.

پارسیان نژاد با اشاره به اینکه برای هشت نفر از والدین شهدا آی سی یو در منزل در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هم اکنون تنها 35 درصد از والدین شهدای استان کهکیلویه بویراحم


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بنیاد شهید و امور ایثارگران - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

تنها 35درصد از والدین شهدای کهگیلویه و بویراحمد در قید حیات هستند

تنها 35درصد از والدین شهدای کهگیلویه و بویراحمد در قید حیات هستند