مطالب مرتبط:
در دستور کار وزارت صمت آمد؛ واردات گوشی دکمه ای ممنوع شد
ممنوعیت واردات گوشی دکمه ای به کشور
وزارت صمت واردات گوشی دکمه ای را ممنوع کرد
واردات این گوشی موبایل ممنوع شد
ممنوعیت واردات تلفن همراه دکمه ای در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 07:452024-04-05اقتصادي

واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود


ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال 1402 و برنامه های سال 1403 از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه ای را در ستاد ارائه کند.

- ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال 1402 و برنامه های سال 1403 از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه ای را در ستاد ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبات صد و شصت و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مقرر شد دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال 1402 و برنامه های سال 1403 در خصوص اجرای مصوبه ستاد تسهیل و چگونگی تخصیص ارز و جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه ای و حمایت از واحدهای تولید کننده تلفن همراه را در ستاد ارائه کند.

همچنین مقرر شد سازمان بازرسی کل کشور نسبت به پیگیری اجرای بند 2/2 مصوبات جلسه 156 ستاد تسهیل در خصوص الزام گمرک به عدم جلوگیری از ورود قطعات تلفن همراه به بهانه قاعده 2 بند الف اقدام کند.

گفتنی است اواخر سال گذشته گزارش های مربوط به تولید موبایل (دکمه ای) تقلبی از یک برند مشهور در کشور منتشر شد و برادران، معاون صنایع ع


برچسب ها: تسهیل و رفع موانع تولید - واردات گوشی تلفن همراه - رفع موانع تولید - موانع تولید - گوشی تلفن همراه - ستاد تسهیل - رفع موانع
آخرین اخبار سرویس:

واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود

واردات موبایل های دکمه ای به کشور ممنوع می شود