مطالب مرتبط:
برگزاری جشن کوچ عشایر تهران بعد از پنج سال وقفه اواخر فروردین ماه امسال
برگزاری جشن کوچ عشایر تهران؛ اواخر فروردین ماه امسال
برگزاری جشن کوچ عشایر تهران بعد از پنج سال وقفه اواخر فروردین ماه امسال
برگزاری جشن عید سعید فطر در برج میلاد تهران
برگزاری جشن های عید فطر در نقاط مختلف تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-11دانش

برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در خرداد ماه


رییس دانشگاه تهران از مصوبه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی برای منضم کردن سابقه 90 ساله دانشگاه خبر داد و گفت: این جشن خرداد ماه برگزار خواهد شد.

- رییس دانشگاه تهران از مصوبه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی برای منضم کردن سابقه 90 ساله دانشگاه خبر داد و گفت: این جشن خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مقیمی در نشست رمضانی جمعی از رؤسای ادوار دانشگاه تهران و هیأت رییسه دانشگاه که در دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به قرارگیری در آستانه 90 سالگی دانشگاه، گفت: در خرداد ماه که مصادف با 90 سالگی دانشگاه تهران است پیش بینی شده است که رؤسای ادوار دانشگاه تهران در جایگاه ویژه ای در کنار هم در جشن 90 سالگی حضور پیدا کنند و از خانواده روسایی که درگذشته اند نیز به طور ویژه دعوت خواهد شد.

رییس دانشگاه تهران از مصوبه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی برای منضم نمودن سابقه 90 ساله دانشگاه تهران با قدمت بیش از 17 قرن آموزش عالی در ایران و برگزاری بزرگداشت 1757 سال قدمت آموز عالی در ایران به عنوان یک فخر ملی خبر داد و گفت: این بزرگداشت در خرداد ماه 1403 همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران افتتاح می شود و در طول سال 1403 در قالب ویژه برنامه هایی ادامه پیدا می کند.


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - رییس دانشگاه تهران - شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - رییس دانشگاه - تهران
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در خرداد ماه

برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در خرداد ماه