مطالب مرتبط:
قالیباف: هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می کنیم
قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می شود
هفته بعد وضعیت بازار ارز را بررسی می کنیم
بررسی وضعیت بازار ارز در مجلس
دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 19:102024-04-16فرهنگي

بررسی وضعیت سینما در یک برنامه رادیویی


برنامه رادیویی «نوسان» با پرداخت به بحث اقتصاد سینما و رونق آن با حضور سینماگران درباره وضعیت تولید و پخش فیلم و چشم انداز اقتصاد سینمای ایران در سال 1403 به گفت و گو پرداخت.

- برنامه رادیویی نوسان با پرداخت به بحث اقتصاد سینما و رونق آن با حضور سینماگران درباره وضعیت تولید و پخش فیلم و چشم انداز اقتصاد سینمای ایران در سال 1403 به گفت و گو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه نوسان کاری از شبکه رادیویی گفتگو به تهیه کنندگی حسین روزبهانی و با اجرای سامان کریمی شاد به عنوان مجری ـ کارشناس این برنامه به موضوع اقتصاد سینمای و رونق آن پرداخت.

در این برنامه امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما، محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال ، مرتضی شایسته تهیه کننده و پخش کننده، سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده، امیرشهاب رضویان کارگردان سینما و هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه سینماشهر درباره وضعیت تولید و پخش فیلم و چشم انداز اقتصاد سینمای ایران در سال 1403 به گفت و گو پرداختند.

سینمای ایران تا رونق راه زیادی دارد امیرحسین شریفی از تهیه کنندگان پیشکسوت سینما با حضور در برنامه زنده نوسان گفت: بنده حدود 4 دهه است که با تولید 138 فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال در عرصه تولیدات نمایشی فعالیت دارم و پیرامون رونق اقتصاد سینمای کشور معتقدم اگرچه هم اکنون د


برچسب ها: سینما - برنامه رادیویی - برنامه - اقتصاد - پرداخت - تهیه کننده - رادیویی
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت سینما در یک برنامه رادیویی

بررسی وضعیت سینما در یک برنامه رادیویی