مطالب مرتبط:
بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
به تماشاگه ویرانی ما آمده اند... | نگاهی به کتاب «موزه پایین شهر و تماشاچیانش» که دیدگاهی متفاوت به مسئله زندگی فرودستان دارد
آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
دیدار تیم های بسکتبال کاله مازندران و ذوب آهن اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-16فرهنگي

کارخانه ریسباف بزرگترین موزه شهر اصفهان می شود


شهردار اصفهان از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان (در اردیبهشت ماه) خبر داد و اظهار کرد: تلاش می کنیم که با همکاری استانداری و اداره ارشاد، - ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان (در اردیبهشت ماه) خبر داد و اظهار کرد: تلاش می کنیم که با همکاری استانداری و اداره ارشاد، این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگ ترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.

علی قاسم زاده در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، با اعلام اینکه مجموعه ریسباف در هفته جاری به شهرداری تحویل داده می شود، افزود: مرمت این مجموعه فوری آغاز می شود تا نسبت به تحقق یکی از رویاهای مهم این شهر و شهروندانش درخصوص این مکان گام برداریم.

تبدیل مکانی در تالار تیموری به موزه تئاتر، تهیه و ارائه لایحه مکمل کارت منزلت برای هنرمندان و ضرورت مشارکت جهت راه اندازی مجدد جشنواره بهشت از دیگر موضوعاتی است که قاسم زاده در سخنان خود به آن اشاره کرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان متعهد شده است که روند بهسازی موزه هنرهای معاصر را تا پایان ماه های محرم و صفر به پایان برساند.


برچسب ها: اصفهان - هفته فرهنگی اصفهان - فرهنگ - شهردار اصفهان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگی - شورای اسلامی شهر اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ریسباف بزرگترین موزه شهر اصفهان می شود

کارخانه ریسباف بزرگترین موزه شهر اصفهان می شود