مطالب مرتبط:
آیا افول پوپولیسم در ترکیه فرا رسیده است؟
ویدیو| آیا بهروز عطایی، پپ گواردیولا والیبال ایران است؟
هشدار امنیتی واشنگتن به آمریکایی های ساکن اسراییل؛ آیا انتقام ایران نزدیک است؟
عکس | خواننده زن کلمبیایی روی پیراهن ویژه بارسلونا
بسکتبال NBA | آیا جیلن برانسن بهترین بازیکن شرق است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 08:402024-04-13ورزشي

آیا ژاوی می تواند در بارسلونا ماندگار شود؟


بارسلونا در صورت صعود به نیمه نهایی، اگر به قید قرعه در برابر برنده دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی قرار نگیرد، شانس قابل توجهی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

-   عصر ایران؛ اهورا جهانیان - اگرچه ژاوی هرناندز در ششم بهمن ماه سال گذشته، پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل ویارئال در نیوکمپ (با نتیجه 5 بر 3) اعلام کرد در پایان فصل از مربیگری بارسلونا استعفا خواهد کرد، ولی شاید هنوز راهی برای باقی ماندن ژاوی در بارسلونا وجود داشته باشد.

  پیروزی بارسلونا در خانه پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس صعود بارسلونا به مرحله نیمه نهایی را بسیار بالا برده است.

اگر بارسا به نیمه نهایی برود، آن جا با یکی از این شش تیم دیدار خواهد کرد: اتلتیکو مادرید، بورسیا دورتموند، رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال، بایرن مونیخ.

  بارسلونا در حال حاضر تیم دوم لالیگا است و اتلتیکو مادرید با 9 امتیاز کمتر از بارسا، در رتبه چهارم لیگ اسپانیا قرار دارد.

از طرفی، بورسیا دورتموند هم چه به لحاظ سنتی چه از حیث موقعیتش در بوندس لیگا، در شرایطی است که در مصاف با بارسلونای ژاوی، نسبتا از شانس کمتری برای پیروزی برخوردار است.


برچسب ها: بارسلونا - لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی - قهرمانان اروپا - لیگ قهرمانان - فینال لیگ قهرمانان اروپا - رئال مادرید
آخرین اخبار سرویس:

آیا ژاوی می تواند در بارسلونا ماندگار شود؟

آیا ژاوی می تواند در بارسلونا ماندگار شود؟