مطالب مرتبط:
پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ادعای فضای مجازی
استقبال دانشجویان دختر از منوی کم کالری/ غذای سبز در دانشگاه های علوم پزشکی از سال آینده ارائه می شود
مسوول ستاد نوروزی علوم پزشکی سمنان: مرگ در تصادفات 28 درصد کاهش یافت
صحبت های عجیب خانم مجری سوژه فضای مجازی شد
اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 13:002024-03-25سياسي

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ادعای فضای مجازی


دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پخش کلیپی از این دانشگاه در فضای مجازی پیرامون اهدای زمین جهت احداث بیمارستان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، نورالدین سلطانیان، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و مدیر دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به کلیپ منتشر شده از این دانشگاه در فضای مجازی پیرامون اهدای زمین جهت احداث بیمارستان اظهار داشت: در چند روز گذشته کلیپی توسط یکی از همکاران پزشک به نام دکتر انصاری در فضای مجازی منتشر شده و که متأسفانه در این کلیپ واقعیت را عنوان نکرده و تنها بر اساس پیش فرض ها و مطالب ذهنی خودشان مطالبی را بیان کرده اند.

وی افزود: چند سال قبل دکتر انصاری زمینی را در منطقه شورآباد مرغ اصفهان وقف و در اختیار سازمان اوقاف و امور خیریه استان قرار می دهند.

مدیر دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ریاست وقت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با سازمان اوقاف مکاتبه کرده و درخواست می کنند که زمین در اختیار دانشگاه قرار بگیرد تا در راستای سیاست های کلان حوزه سلامت و نیازهای استان از این زمین استفاده بهینه صورت بگیرد که متأسفانه انصاری نمی پذیرند.

وی ادامه داد: بعد گذشت مدتی و در دولت سیزدهم ایشان مجددا به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه و درخواست کردند که در این زمین بیمارستانی س


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - فضای مجازی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ادعای فضای مجازی

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ادعای فضای مجازی