مطالب مرتبط:
مقام معظم رهبری: مسئله حجاب تبدیل به چالش شده؛ کسانی این را برنامه ریزی کردند / حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی توان از آن صرف نظر کرد / در بحث حجاب، قانون وجود دارد؛ رعایت آن برای افرادی که حتی به شرع معتقد نیستند، واجب است
مقام معظم رهبری: مسئله حجاب تبدیل به چالش شده؛ کسانی این را برنامه ریزی کردند / در بحث حجاب، قانون وجود دارد؛ رعایت آن برای افرادی که حتی به شرع معتقد نیستند، واجب است
تصاویر/ جلسه برنامه ریزی روز قدس در نورآباد
شهرداران برای تقویت نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنند
استفاده از متافلویید برای برنامه ریزی ربات ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 22:252024-04-04اقتصادي

برنامه ریزی فروش – قدم به قدم


محصولات خود را با محصولات رقبا مقایسه کرده و بنویسید که در چه مواردی از محصولات شما ضعیف تر و قوی تر هستند و برای رفع نقاط ضعف محصولاتتان چه کارهایی می توانید انجام بدهید.

- بعد از برداشتن چهار قدم فوق که توضیح دادیم یعنی شناختن هدف، ارزیابی وضعیت موجود، تهیه ی فهرستی با جزییات از موانع موفقیت در فروش و ارزیابی داشته ها و نقاط قوت، اکنون باید استراتژی فروش خود را کاملاً مشخص و جمع بندی کنید.

برای این کار باید نحوه ی رسیدن به اهداف فروش خود را در این بخش کاملاً شرح دهید و مشخص کنید که قرار است چگونه به هدف فروشی که تعیین کرده اید برسید.

بسته به موقعیتی که دارید برنامه ی فروش شما می تواند شامل فروش یک محصول خاص یا طی کردن مراحلی باشد که برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولتان از آن استفاده خواهید کرد.

شناسایی نیازهای اجرای فروش اکنون که استراتژی فروش خود را تا حد زیادی آماده کرده اید لازم است که مشخص کنید برای اجرای این استراتژی فروش، مشخصاً به چه چیزهایی نیاز دارید.

به طور مثال امکان دارد نیازهای شما برای اجرای استراتژی فروش شامل عرضه ی نمایشی محصول از طریق تبلیغاتی خاص و یا ایجاد یک پلتفرم برای نمایش دادن محصول باشد و یا بررسی مسائل مالی و باز کردن حساب یا حساب های مختلف و سایر موارد.


برچسب ها: فروش - محصول - محصولات - استراتژی - ارزیابی - برنامه - نقاط ضعف
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی فروش – قدم به قدم

برنامه ریزی فروش – قدم به قدم