مطالب مرتبط:
تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به اسماعیل هنیه
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان: تنبیه اسراییل متجاوز یک ضرورت است/ همواره سیاست خارجی ایران مبتنی بر دوری از تنش است/ بربوک: آلمان از جمهوری اسلامی ایران درخواست خویشتنداری دارد
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
برگزاری دو نماز عید فطر در مرکز اسلامی هامبورگ + فیلم و تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-12سياسي

بازار مدلهای زیبایی از پوشش اسلامی را ارائه دهد


امام جمعه موقت ارومیه با انتقاد از اینکه امروزه خرید چادر به یک معضل تبدیل شده و انحصار تولید برخی پارچه های حجاب باید مرتفع شود، گفت: بازار مدلهایی زیبا از پوشش و حجاب اسلامی را ارائه دهد.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه موقت ارومیه با انتقاد از اینکه امروزه خرید چادر به یک معضل تبدیل شده و انحصار تولید برخی پارچه های حجاب باید مرتفع شود، گفت: بازار مدلهایی زیبا از پوشش و حجاب اسلامی را ارائه دهد.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد، 24 فروردین ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد با بیان اینکه سیدالشهدا برای حفظ حرمت دین، خون خود را تقدیم اسلام کرد لذا باید از تاریخ درس بگیریم و به مسائل روز با دیدی عمیق توجه کنیم،گفت: امروزه مهمترین مصداق اشاعه فساد توسط دشمن، ترویج بی حجابی در جامعه است و دشمن با هر برنامه ای بدنبال از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف و بدنبال عادی سازی کشف حجاب است.

وی با بیان اینکه چند صدایی در حوزه حجاب در کشور نقص بزرگی است، گفت: همه دستگاههای ذی ربط با هماهنگی و وحدت کلمه اجازه ندهند عفاف و حجاب با نقشه های دشمن در جامعه کمرنگ شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با بیان اینکه وحدت کلمه همواره مورد تاکید رهبری است، گفت: ملت با وحدت کلمه انقلاب را مستقر و با دنیای کفر در طول 8 سال مبارزه کرد


برچسب ها: اسلام - حجاب - اسلامی - ارومیه - امام جمعه - خطبه های نماز جمعه - ارائه
آخرین اخبار سرویس:

بازار مدلهای زیبایی از پوشش اسلامی را ارائه دهد

بازار مدلهای زیبایی از پوشش اسلامی را ارائه دهد