مطالب مرتبط:
امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است
امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان: تنبیه اسراییل متجاوز یک ضرورت است/ همواره سیاست خارجی ایران مبتنی بر دوری از تنش است/ بربوک: آلمان از جمهوری اسلامی ایران درخواست خویشتنداری دارد
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-12سياسي

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است


امام جمعه رشت، با بیان اینکه جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران موجب شکست های پی در پی دشمنان در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و قدرت های استکباری نیز از قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای ایران خبر دارند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران موجب شکست های پی در پی دشمنان در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و قدرت های استکباری نیز از قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای ایران خبر دارند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 24 فروردین ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: جنایت های رژیم جعلی و غاصب و کودک کش صهیونیستی در طول 75 سال گذشته ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین و قدس را جزو اولویت های خود می داند، تصریح کرد: امروز جهانیان نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی بیدار شده اند و خواهان دفاع از مردم مظلوم غزه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر را موجب از دست رفتن حیثیت نظامی و امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: امروز اسراییل در بدترین و ضعیف ترین شرایط خود قرار دارد، ز


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - اسلامی - جمهوری - ایران - منطقه - قدرت منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است