مطالب مرتبط:
توقیف محموله 400 کیلویی مواد مخدر در دنا
کشف محموله سیب زمینی با طعم تریاک در مسیر تهران
تخصیص 400 میلیارد تومان برای بهسازی اماکن گردشگری و میراثی
تخصیص 400 میلیارد تومان برای بهسازی اماکن گردشگری و میراثی
با 400 میلیون چه ماشینی بخریم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 01:252024-03-24حوادث

توقیف محموله 400 کیلویی تریاک در شهرستان دنا


جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف محموله 400 کیلوگرمی تریاک از دو دستگاه خودروی پژو 405 و کامیون ایسوزو در محورهای مواصلاتی شهرستان دنا خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف محموله 400 کیلوگرمی تریاک از دو دستگاه خودروی پژو 405 و کامیون ایسوزو در محورهای مواصلاتی شهرستان دنا خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دنا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان به 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: رانندگان خودروها با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شدند که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک ها در نهایت خودروها متوقف و ماموران در بازرسی از آنها 400 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نی


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - محورهای مواصلاتی - شهرستان دنا - کامیون ایسوزو - توقیف محموله - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 400 کیلویی تریاک در شهرستان دنا

توقیف محموله 400 کیلویی تریاک در شهرستان دنا