مطالب مرتبط:
بارندگی ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است
بارندگی ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است
شهرک گلستان شیراز،شهرستان های رستم و سپیدان صدرنشین بارندگی کنونی فارس
فیلم/ تردد روان در کلانشهر اهواز پس از بارندگی 38.5 میلیمتری
آماده باش کامل هلال احمر در آستانه بارندگی امشب در اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 19:352024-03-25اجتماعي

بارندگی ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است


مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارش رحمت الهی طی دیروز و امروز گفت: این بارندگی ها علی رغم شدت خوبی که داشتند، اما خسارتی در استان به دنبال نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارش رحمت الهی که از روز گذشته، 5 فروردین در استان فارس آغاز شده است، گفت: بحمد الهی بارش های خوبی طی دیروز و امروز، 6 فروردین در استان فارس شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تقریباً در تمام نقاط استان بارندگی وجود داشت، افزود: بارندگی بسیار خوبی را از این سامانه شاهد بودیم به عنوان مثال در نقطه شمال استان میزان بارش طی این دو روز 170 میلی متر و در شهر شیراز تا ساعت 11 صبح امروز 60 میلی متر بارندگی گزارش داشتیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: با وجود این مسئله خسارتی تا این لحظه در پی این بارندگی ها در استان گزارش نشده است و هیچ مشکلی نبوده است.

غلامی با بیان اینکه رودخانه ها، سدها، گورآب ها پر آب شده اند، گفت: این سامانه امشب از استان فارس خارج خواهد شد و چند روز دیگر سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

وی در خصوص کلیپی مبنی بر وقوع سیلاب که در دشت ارژن شیراز منتشر شده بود، نیز گفت: مسیر دشت ارژن به دلیل وجود مغازه ها و توقف مردم دارای ترافیک سنگین است وگرنه آنجا اتفاق خاصی نیف


برچسب ها: بارندگی - مدیریت بحران استانداری - استان - ستاد مدیریت بحران - بحران استانداری - استانداری فارس - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است

بارندگی ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است