مطالب مرتبط:
تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و آرمان مهر رضوی منعقد شد
آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
کارگران صدقه بگیر دولت نیستند
عیدانه دولت به مردم رو به پایان است/ جزییات ثبت نام اینترنت رایگان
امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 08:552024-03-20اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه مبارزه با فساد کارمندان دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت تفاهم نامه ی همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر دبیر هیات عالی نظارت .

- تفاهم نامه همکاری و تبادل اطلاعات به منظور شناسایی و مبارزه موثر با مفاسد و تخلفات کارمندان، به امضا هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و علی دستافر دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری، رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت تفاهم نامه ی همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال 1402 منعقد گردید.

هدف از این تفاهم نامه شناسایی کامل تر و دقیق تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است، که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته اند به عنوان اشخاص


برچسب ها: معاون وزیر اقتصاد - تفاهم نامه - تخلفات اداری - تبادل اطلاعات - اطلاعات - وزیر اقتصاد - تخلفات
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه مبارزه با فساد کارمندان دولت

انعقاد تفاهم نامه مبارزه با فساد کارمندان دولت