مطالب مرتبط:
تقارن بهار قرآن و طبیعت؛ حرمت ها شکستنی نیست
استاندار همدان: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، نوید دهنده سالی خوش است
تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی برای خودسازی است
تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت وصلتی زیبا
پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به مناسبت تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 11:402024-03-20سياسي

تقارن بهار دل ها و بهار طبیعت فرصتی ناب برای بندگی خدا


نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیام نوروزی خود گفت: در دعای سال نو و ماه رمضان از خدا می خواهیم حال ما را متحول کند که منظور از تحول همان قرب به خداوند است.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیام نوروزی خود گفت: در دعای سال نو و ماه رمضان از خدا می خواهیم حال ما را متحول کند که منظور از تحول همان قرب به خداوند است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح چهارشنبه یکم فروردین در پیام نوروزی خود اظهار کرد: امسال، نو شدن طبیعت با بهار معنویت همراه شده است و همان طور که طبیعت بهار، طراوت دارد انسان هم در ماه مبارک رمضان طراوت و نشاط پیدا می کند و به خدا نزدیک می شود.

وی با اشاره به اینکه در دعای تحویل سال از خدا می خواهیم که حال ما را به بهترین حال معنوی متحول کند تا بتوانیم از زندگی دنیا بهره مند شویم، گفت: در دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان هم از خدا می خواهیم بدی حال ما را به نیکویی حال خودش متحول کند که منظور از تحول همان قرب به خداست و اینکه در راه بندگی خدا حرکت کنیم و دل ها را به مبدا این عالم متصل نماییم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان ما درسالی که گذشت هم موفقیت هایی داشت و هم با مشکلاتی همراه بود، افزود: اجتماع پر شکوه مردم در 22 بهمن قابل تقدیر و تشکر بود مردم در این روز با ش


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - پیام نوروزی - نماینده ولی فقیه - در استان گلستان - ماه مبارک رمضان - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی - استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

تقارن بهار دل ها و بهار طبیعت فرصتی ناب برای بندگی خدا

تقارن بهار دل ها و بهار طبیعت فرصتی ناب برای بندگی خدا