مطالب مرتبط:
طب سنتی باید به دست چه کسانی باشد؟/ نمی توانیم اجازه دهیم هرکس با هر ادعایی وارد درمان شود
اجازه تغییر کاربری نمی دهیم
اجازه داری فقط 2 تا چوب کبریت جابجا کنی تا تساوی 7=4-6 درست بشه، میتونی درستش کنی؟
سرمربی روسیه: بوکسورهای ایران توان رسیدن به المپیک را دارند/ انگیزه مان را از دست نمی دهیم
روزنامه جمهوری اسلامی خواستار بازبینی وضعیت امنیتی کشور شد: اینها که هر روز در سوریه و لبنان و تهران و راسک و چابهار از دست می دهیم، سرمایه های ملی کشورمان هستند/ چرا ما به جای رجزخوانی بعد از حوادث به سراغ اقدامات پیشگیرانه قبل از حوادث نمی رویم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 08:402024-04-07سياسي

اجازه کار بی کیفیت به پیمانکاران شهرداری ابهر نمی دهیم


برخی از خیابان ها و معابر شهر ابهر به ویترین مغازه داران و کاسبان تبدیل شده است که موجب اعتراض و مزاحمت برای عبور و مرور شهروندان است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: برخی از خیابان ها و معابر شهر ابهر به ویترین مغازه داران و کاسبان تبدیل شده است که موجب اعتراض و مزاحمت برای عبور و مرور شهروندان است.

سعید بهاوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از مواردی که در پروژه های عمرانی باید به آن دقت شود بحث جذب پیمان کار است؛ همچنین باید نظارت جدی نیز بر عملکرد پیمان کاران وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه به هیچ پیمان کاری در این شهر اجازه نمی دهیم که کار بی کیفیت انجام دهد، افزود: هر چند پیمان کاران دست راست شورا و شهرداری هستند اما در خصوص کم کاری و قصور در اجرای کار با هیچ کس هیچ تعارفی نداریم.

بهاوری با تاکید بر اینکه تمام قد پشتیبان و حامی نیروها و پرسنل زحمت کش شهرداری هستیم، یادآور شد: اگر گاهی تذکری به پیمان کار و یا سایر نیروها داده می شود به خاطر مصلحت و منفعت شهر و مردم است.

وی با بیان اینکه بحث توسعه شهری یکی از موضوعاتی است که باید جزو اولویت ها باشد، متذکر شد: این امر یکی از سیاست های اصلی شورا است زیرا بازخورد مثبت آن را در بین مردم می بینیم.


برچسب ها: پیمان - شهر ابهر - عبور و مرور - رییس شورای اسلامی شهر - خیابان ها - شهروندان - ابهر
آخرین اخبار سرویس:

اجازه کار بی کیفیت به پیمانکاران شهرداری ابهر نمی دهیم

اجازه کار بی کیفیت به پیمانکاران شهرداری ابهر نمی دهیم