مطالب مرتبط:
کاغذ 150 میلیون جلد کتاب دانش آموزان کشور در مازندران تولید شد
جابه جایی نزدیک به 2 میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی 1403
جابه جایی 6.5 میلیون مسافر نوروزی/ سهم یک درصدی حمل و نقل عمومی در تلفات تصادفات
معاون وزیر نفت : در مرز های کشور گازوییل لیتری 25 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد/ بارنامه جعلی صادر می شود، بدون اینکه باری جابه جا شده باشد
جابه جایی نزدیک به 2 میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 11:152024-03-28اقتصادي

جابه جایی بیش از 21 میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور


رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد: در یک سال گذشته 21 میلیون و 569 هزارتن کالا از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که نسبت به مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته ایم.

- ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد: در یک سال گذشته 21 میلیون و 569 هزارتن کالا از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که نسبت به مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده کالای جابجا شده در این مدت ذرت دامی، شن وماسه، جو، مرکبات، انواع بنزین، فرآورده های لبنیاتی، سیمان کیسه ای، نفت گاز، سیمان فله ای و روغن نباتی مایع خوراکی بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی( یک سال گذشته) یک میلیون 759هزارو 954 فقره بارنامه توسط شرکت های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که نسبت به مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشتیم.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان کرد: 138شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند.

به گفته موسوی، 7 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل کالایی، 13 انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک کانون انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های حمل ونقل


برچسب ها: مازندران - حمل و نقل - اداره کل راهداری - کالا - گذشته - میلیون - اداره
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 21 میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

جابه جایی بیش از 21 میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور