مطالب مرتبط:
روحانی: ترامپ روز اول حضور من در نیویورک 8 بار پیغام داد با هم ملاقات و مذاکره کنیم / دو شرط او را رد کردم
حسن روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم
روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم/ عوامل داخلی و خارجی ترامپ را تشویق کردند از برجام خارج شود
روحانی: ترامپ روز اول حضور من در نیویورک 8 بار پیغام داد با هم ملاقات و مذاکره کنیم/عوامل داخلی در کنار عوامل خارجی دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود
روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که مذاکره کنیم/ در داخل کشور ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به راحتی می تواند از برجام خارج شود/ عربستان و اسراییل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 15:302024-03-25سياسي

روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم، روز 25 بهمن ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آنان پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، از سایت حسن روحانی در این دیدار که صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر، دبیران و خبرنگاران سیاسی و اقتصادی روزنامه اعتماد حضور داشتند، دکتر روحانی در پاسخ به سؤالات، برخی از مهم ترین خاطرات وقایع دولت تدبیر و امید را بیان کرد.

دکتر روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا خروج دونالد ترامپ از برجام، پس از ناامیدی او از ارسال پیام های متعدد به ایران برای انجام معامله ای جدید قبل از انتخابش بود، گفت: ترامپ قبل از اینکه انتخاب شود به ایران هیچ پیامی نفرستاده بود و رابطه ای هم نداشت.

در ایران هم تلقی غالب این بود که خانم کلینتون برنده انتخابات است و نه ترامپ.

ولی به هر حال ترامپ با کسب رأی های الکترال بیشتر توانست در انتخابات پیروز شود گرچه آرای مأخوذه خانم کلینتون بیشتر از او بود.

ترامپ در دوره تبلیغات انتخاباتی یکی از مواردی که مطرح می کرد این بود که برجام به ضرر آمریکاست یا بدترین توافق بوده و… او این شعار را می داد که اگر در انتخابات پیروز شود از برجام خارج می شود.


برچسب ها: روحانی - روزنامه اعتماد - دکتر روحانی - روزنامه - ترامپ - ایران - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم

روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم