مطالب مرتبط:
افتتاح 2 هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
3 هزار واحد مسکن مهر مهستان افتتاح می شود 
3 هزار واحد مسکن مهر مهستان افتتاح می شود
سوداگران زمین در طرح نهضت ملی مسکن، تحت تعقیب دولت قرار می ‎گیرند | مقاوم سازی 70 درصد از خانه های گلی روستایی
مقاوم سازی مسکن روستایی در گیلان به 59 درصد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 19:152024-04-14اقتصادي

افتتاح همزمان 2000 مسکن روستایی در مازندران


آیین افتتاح پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح 2000 واحد مسکن روستایی با حضور مسئولان در مازندران انجام شد.

- ایسنا/مازندران آیین افتتاح پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح 2000 واحد مسکن روستایی با حضور مسئولان در مازندران انجام شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران امروز، 26 فروردین در افتتاح پروژه های بنیاد مسکن که در سالن همایش بانک تجارت استان برگزار شد، با بیان اینکه رژیم گستاخ و سرکش، مغرور صهیونیستی در این سال ها دست به جنایت های وحشیانه ای زد و در این جنایت ها یک جا به تله افتاد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست اشتباه استراتژیک کرد که 7 شخصیت برجسته جهان اسلام و جبهه مقاومت را شهید و از پشت خنجر زد از این رو در بامداد گذشته در یک عملیات ویژه و ترکیبی با پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران باید تحول آفرین باشند، افزود: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی باید الگویی منحصر بفرد برای فرایند مدیریتی در مازندران باشد.

روح جهادی در بنیاد مسکن حاکم شود این مسئول تصریح کرد: بنظر می رسد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ماهیت معنوی که مدنظر امام بوده است فاصله گرفته است و باید روح کار جهادی و انقلابیگری در بنیاد مسکن حاکم شود.


برچسب ها: مازندران - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - افتتاح - افتتاح پروژه - مسکن روستایی - استاندار مازندران
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 2000 مسکن روستایی در مازندران

افتتاح همزمان 2000 مسکن روستایی در مازندران