مطالب مرتبط:
پیش بینی قیمت دلار 7 فروردین 1403/ دلاری ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی
مسیر دسترسی چملی گول تکاب بازگشایی شد
 دلاری ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی
 دلاری ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی
دلاری ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 13:302024-03-26اجتماعي

بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شهری اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می توانند از این مسیرها تردد کنند.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شهری اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می توانند از این مسیرها تردد کنند.

روح الله خوشبخت امروز، 7 فروردین اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می توانند از این مسیرها تردد کنند.

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز گفت: خدا را شاکریم که با این بارش ها بخشی از کم آبی امسال شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند.

خوشبخت تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت و آمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر


برچسب ها: تلاش شبانه روزی - شهرداری - بازگشایی - شیراز - خدمات شهری - شبانه روزی - معاون محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز

بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز