مطالب مرتبط:
بوحبیب: مقاومت لبنان از تهدیدها رژیم اسراییل هراسی ندارد
برزیل حمله رژیم اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد
واکنش سید محمد خاتمی به حمله ناجوانمردانه به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق: شورای امنیت رژیم صهیونیستی را از تجاوز و نقض مکرر قوانین بین المللی باز دارد/ تأکید بر محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به این جنایت
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم اسراییل
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 14:552024-04-04سياسي

جنایت اسراییل در دمشق موید شکست این رژیم در نبرد با مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران مدافع حرم و همراهانشان، - حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران مدافع حرم و همراهانشان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران مدافع حرم و همراهانشان، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:بسم رب الشهدا والصدیقینشهادت در مسیر جهاد با اعداء الله، انعام الهی بر مجاهدان راه خداست و سعادت رزمندگانی است؛ که در راه نجات مظلومین در ستم جباران و ظالمان با همه وجود به پا خواسته اند.

نعمت شهادت بر یاران خالص و سپاهیان پاسدار ارزش های الهی مبارک باد و دعای خیر ارواح پاکی که در درگاه اباعبدالله، تجمع دارند شامل حال امت اسلامی در همه جای جهان اسلام به ویژه قدس شریف و غزه مقتدر مظلوم گردد و خون پاک بیش از سی هزار شهید غزه، موجب نابودی کامل استکبار و صهیونیسم و فرعونیان معاصر گردد.


برچسب ها: سفارت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - حزب موتلفه اسلامی - رژیم صهیونیستی - موتلفه اسلامی - جمهوری اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جنایت اسراییل در دمشق موید شکست این رژیم در نبرد با مقاومت است

جنایت اسراییل در دمشق موید شکست این رژیم در نبرد با مقاومت است