مطالب مرتبط:
استاندار: کارگروه اقتصادی و عمرانی چهارمحال و بختیاری در راستای جهش تولید فعال می شود
بازبینی سازمان ملل در پیش بینی رشد اقتصادی جهان
پیش بینی صندوق بین المللی پول از وضعیت اقتصاد جهان/ رشد بازارهای نوظهور اقتصادی
نفت و رشد اقتصادی؛ داستان 2 دوست جدانشدنی
تحقق شعار سال منجر به رشد اقتصادی و بهره وری خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 18:452024-04-17اقتصادي

رشد اقتصادی 35 درصدی در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته رشد اقتصادی در استان 6/7 درصد بود که نسبت به سال ماقبل آن 35 رشد را نشان می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته رشد اقتصادی در استان 6/7 درصد بود که نسبت به سال ماقبل آن 35 رشد را نشان می دهد.

حمیدرضا منتظری امروز، 29 فروردین ماه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و کمیته هماهنگی اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته رشد اقتصادی در استان 6/7 درصد بود که نسبت به سال ماقبل آن 35 رشد را نشان می دهد، اظهار کرد: پیگیری، تامین و تخصیص اعتبارات پروژه های نیمه تمام، تخصیص 6000 میلیارد تومان اعتبارات سفر، اعتبارات سرمایه ای و هزینه ای، توجه ویژه به رشد تولید و ایجاد اشتغال، ایجاد شرایط برای اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به روش هوشمند و تسهیلات ماده 56 الحاق از جمله دلایل این رشد بوده است.

وی افزود: بحث آبخیزداری و آبخوان داری یکی از اولویت های مهمی است که در سند توسعه و پیشرفت استان به آن پرداخته می شود که باید در اجرای این طرح در مناطق مختلف استان دقت لازم انجام شود، زیرا شرایط موجود در مناطق شرق و غرب استان با یکدیگر متفاوت است.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - رشد اقتصادی - چهارمحال - بختیاری - اقتصادی - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی 35 درصدی در چهارمحال و بختیاری

رشد اقتصادی 35 درصدی در چهارمحال و بختیاری