مطالب مرتبط:
حور وزیر فرهنگ در ضیافت افطاری سازمان سینمایی با سینماگران
حضور وزیر فرهنگ در ضیافت افطاری سازمان سینمایی با سینماگران
وزیر ارشاد: نگاه ویژه نمایشگاه کتاب به غزه / راه اندازی سکوهای دائمی عرضه لباس از اردیبهشت
محفل قرآنی و ضیافت افطار با ایتام در رشت برگزار می شود
موسسات قرآنی بازوان توانمند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 07:202024-04-08فرهنگي

وزیر ارشاد در ضیافت افطار با سینماگران چه گفت؟


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ضیافت افطار سازمان سینمایی با سینماگران ابراز امیدواری کرد در سال جدید با حضور هنرمندان گام های مهمی برای ارتقای وضعیت فرهنگی و هنری کشور برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ضیافت افطار سازمان سینمایی با سینماگران شامگاه یکشنبه 19 فروردین ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مدیران فرهنگی، سینماگران و اهالی رسانه ها در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی در سخنانی جداگانه با تشکر از همدلی و تلاش خانواده سینما، رونق تولید و فروش و حضور و موفقیت آثار مختلف سینمایی در جشنواره ها را از دستاوردهای یک سال گذشته سینمای ایران دانستند.

اسماعیلی در این مراسم عنوان کرد: من از یکایک هنرمندان و اهالی سینما برای زحمات طاقت فرسای خود در سال 1402 که سالی پررونقی برای حوزه فرهنگ و هنر بود، تشکر می کنم.

وی افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه های عالی مرتبط تلاشمان این است که ان شاءالله با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در سالی که همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد گام های مهمی را برای ارتقای وضعیت فرهنگی و هنری کشور برداریم.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - سینما - فرهنگ و ارشاد اسلامی - سازمان سینمایی - وزیر فرهنگ و ارشاد - سینماگران - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد در ضیافت افطار با سینماگران چه گفت؟

وزیر ارشاد در ضیافت افطار با سینماگران چه گفت؟