مطالب مرتبط:
خوراکی هایی که طول عمر را افزایش می دهند
طول عمر خود را با خوردن این خوراکی افزایش دهید
طول عمر خود را با خوردن این خوراکی افزایش دهید
خوراکی هایی که طول عمر را افزایش می دهند
غذاهایی که طول عمر را افزایش می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 09:252024-03-23اقتصادي

چند راه موثر برای افزایش عمر تلفن همراه


استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه ها و تمیز نگه داشتن صفحه نمایش برخی از روش هایی است که می تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد.

- استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه ها و تمیز نگه داشتن صفحه نمایش برخی از روش هایی است که می تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتقای هر ساله گوشی به جدیدترین و بهترین مدل هوشمند عالی به نظر می رسد، اما این کار چندان ارزان نیست و شاید بهتر است روش هایی را یاد بگیریم که عمر تلفن همراه خود را افزایش دهیم، بنابراین دانستن چند راه ساده در مدت زمان طولانی سبب افزایش صرفه جویی در هزینه ها می شود.

نکته قابل توجه این است برای انجام و افزایش عمر تلفن همراه خود به دانش فنی نیازی نیست و تنها با پیروی راه کارهای گفته می توان برای سال های بسیاری از موبایل خود استفاده کنید.

افزایش عمر گوشی با استفاده از قاب مناسب انتخاب هوشمندانه این است که گوشی را در یک قاب محافظ بپوشانید تا از شکستن آن در صورت افتادن اجتناب ناپذیر جلوگیری کند.

پرداخت هزینه تعمیرات پرهزینه صفحه نمایش یا مواجهه با یک صفحه شکسته، سبب می شود که رویای خرید یک گوشی جدید را در سر بپرورانید یا حداقل از اینکه در وهله اول قابی برای آن نگرفته اید، ابراز تاسف کنید.


برچسب ها: تلفن همراه - افزایش - افزایش عمر - استفاده - افزایش طول عمر - همراه - تلفن
آخرین اخبار سرویس:

چند راه موثر برای افزایش عمر تلفن همراه

چند راه موثر برای افزایش عمر تلفن همراه