مطالب مرتبط:
نماینده دولت نجات ملی یمن پس از جلسه با وزیر خارجه ایران: تا توقف جنگ علیه مردم غزه حمله به کشتی ها به مقصد اسراییل را ادامه می دهیم
چرا کشورهای عربی در مقابل ایران ذاتاً ضعیف هستند؟ پاسخ سفرای آمریکا
برتری پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران
دقیق ترین تصویر از کوچک شدن سفره ی مردم ایران
کاهش تعداد شرکت های لبنی ایران/قدرت خرید مردم مشکل امروز صنعت لبنیات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:452024-04-08سياسي

مردم ایران با روحیه وحدت در مقابل دشمنان ایستاده اند


مردم ایران اسلامی در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و… کشور با اتحاد و وحدت عمل کرده اند و در مسائل سیاسی کشور نیز درخشان بوده اند.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: مردم ایران اسلامی در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و… کشور با اتحاد و وحدت عمل کرده اند و در مسائل سیاسی کشور نیز درخشان بوده اند.

  حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جشن گلریزان شهرستان اهر، افزود: مردم ایران در مسائل سیاسی کشور مانند انتخابات و روز جهانی قدس با وحدت و همبستگی حاضر شدند و بار دیگر روحیه وحدت، نوع دوستی و پیوند دینی را نشان دادند و اقتدار و سربلندی کشور را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به برگزاری پرشور جشن گلریزان در شهرستان اهر، گفت: خیرین یا آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نه تنها دل زندانیان بلکه دل خانواده ها و اطرافیان این زندانیان را نیز خوشحال کرده و خیرین ثواب دنیا و آخرت خود را تضمین می کنند.

وی همچنین مردم منطقه ارسباران و شهرستان اهر را دلسوز، وفادار و مهربان نسبت به همنوعان خود اعلام کرد و افزود: مردم مهربان و نیکوکار این خطه غیر از کمک در جشن گلریزان در بیشتر مراسمات خیرخواهانه شرکت دارند و سال جاری نیز 135 فقره جهیزیه با کمک خیرین این شهرستان فراهم شده است که در چند روز گذشته 35 فقره جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خم


برچسب ها: مردم ایران - مسائل سیاسی - سیاسی - مسائل - کشور - زندانیان - ایران اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران با روحیه وحدت در مقابل دشمنان ایستاده اند

مردم ایران با روحیه وحدت در مقابل دشمنان ایستاده اند