مطالب مرتبط:
نسخه عطاری غیر مجاز در آران و بیدگل پیچیده شد
آزادی 347 زندانی در سال 1402 با کمک خیرین/ 200 زندانی دیگر در انتظار یاری
کمک 2 میلیارد ریالی «محسن چاوشی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه
کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی
200 زندانی مالی و غیرعمد در استان اردبیل نیازمند کمک خیرین هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 08:452024-04-07سياسي

آزادی سه نفر از محکومان مالی با کمک اصحاب رسانه آران و بیدگل


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان هزینه آزادی سه نفر از محکومان مالی زندان کاشان را پرداخت کردند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان هزینه آزادی سه نفر از محکومان مالی زندان کاشان را پرداخت کردند.

روح الله قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیین گلریزان که با هدف کمک به آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد برگزار شد، اعضای انجمن اصحاب رسانه شهرستان آران و بیدگل 370 میلیون ریال به ستاد دیه کاشان پرداخت کردند.

وی افزود: پرداخت این مبلغ همراه با گذشت شاکیان و کمک دولت زمینه آزادی سه نفر از شهروندان این جامعه را فراهم کرد که به طور ناخواسته دچار زندان شده بودند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: زندان واقعیت تلخ جامعه امروزی در تمام نظام های حقوقی کشورهای دنیا است، با این تفاوت که در ایران، مردم بر اساس آموزه های ملی و اخلاقی خود نسبت به زندانیان و خانواده آنها بی تفاوت نیستند.

قربانی تأکید کرد: اصحاب رسانه در همه عرصه های اجتماع حاضر بوده و دغدغه آنها رفع مشکلات شهروندان است که در زمینه پیشگیری از جرم باید بیش از پیش فعالیت و اطلاع رسانی داشته باشند.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - آران و بیدگل - محکومان مالی - شهرستان - اصحاب رسانه - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

آزادی سه نفر از محکومان مالی با کمک اصحاب رسانه آران و بیدگل

آزادی سه نفر از محکومان مالی با کمک اصحاب رسانه آران و بیدگل