مطالب مرتبط:
حمایت علیرضا دبیر از سعداله یف
حمایت علیرضا دبیر از سعداله یف
رییس مجلس نمایندگان آمریکا: باید در حمایت از اسراییل متحد باشیم
طرح های قرآنی مورد حمایت قرار می گیرند
آمریکا بعد از وقت اضافه هم از رژیم مصر حمایت می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-08ورزشي

نامه علیرضا دبیر به لالوویچ در حمایت از سعدالله یف روس


در پی تصمیم ناگهانی کمیته بین المللی المپیک در خصوص عدم صدور مجوز برای عبدالرشید سعدالله یف قهرمان چندین دوره کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه، - در پی تصمیم ناگهانی کمیته بین المللی المپیک در خصوص عدم صدور مجوز برای عبدالرشید سعدالله یف قهرمان چندین دوره کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه، علیرضا دبیر در نامه ای به رییس اتحادیه جهانی کشتی، اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در نامه خطاب به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی نوشت: بر این باور هستیم که تصمیم کمیته بین المللی المپیک در مورد سعدالله یف، قطعا دخالت دادن سیاست در ورزش محسوب می شود و هیچ دلیل منطقی برای این محرومیت وجود ندارد، چراکه ورزشکاران نیز درست به مانند همه مردم این حق طبیعی را دارند که از کشور و مردم خود حمایت کنند.

رییس فدراسیون کشتی تأکید کرد: از اتحادیه جهانی کشتی انتظار داریم تمام تلاش خود را برای لغو این محرومیت انجام دهد تا این کشتی گیر که یکی از مفاخر این رشته ورزشی محسوب می شود، در رقابتهای المپیک پاریس حضور داشته باشد.

انتهای پیام


برچسب ها: کمیته بین المللی المپیک - عبدالرشید سعدالله یف - اتحادیه جهانی کشتی - المپیک - بین المللی - فدراسیون کشتی - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

نامه علیرضا دبیر به لالوویچ در حمایت از سعدالله یف روس

نامه علیرضا دبیر به لالوویچ در حمایت از سعدالله یف روس