مطالب مرتبط:
وزیر صمت: شعار سال قابل تحقق است/ درمان اقتصاد کشور با تمرکز بر جهش تولید و رفع ناترازی
تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
در جهت تحقق شعار سال ظرفیت های استان مرکزی بکار گرفته شود
دولت در مهار تورم موفق عمل کرد/ ارائه راهکار برای تحقق شعار سال
تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 16:402024-03-30دانش

کمیته های تخصصی برای تحقق شعار سال در دانشگاه آزاد گیلان تشکیل می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد استان برای همکاری با صنایع برای تحقق شعار سال، گفت: در صورت نیاز کارگروه ها و کمیته هایی هم از سوی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تشکیل می شود تا به جهش تولید کمک کند.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد استان برای همکاری با صنایع برای تحقق شعار سال، گفت: در صورت نیاز کارگروه ها و کمیته هایی هم از سوی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تشکیل می شود تا به جهش تولید کمک کند.

محمد دوستار امروز 11 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم ، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ساله نقشه راه فعالیت های سازمان ها، شرکت ها، بخش خصوصی را با نامگذاری آن سال تعیین و به این ترتیب توجه تحلیلگران، نویسندگان و پژوهشگران را جلب می کنند.

وی با بیان اینکه نامگذاری شعار سال همواره درباره موضوع مهم و حساس کشور بوده است، افزود: موضوعی که جامعه با آن مواجه شده تا به فعالیت ها جهت دهی داده شده و هم افزایی در کارکردهای شعار کلی سال ایجاد شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، یکی از ابعاد و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده را موضوع مردمی کردن اقتصاد برشمرد و گفت: از آنجا که هر فعالیتی در کشور مبن


برچسب ها: دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - تحقق شعار سال - دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه - رییس دانشگاه آزاد - شعار سال
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های تخصصی برای تحقق شعار سال در دانشگاه آزاد گیلان تشکیل می شود

کمیته های تخصصی برای تحقق شعار سال در دانشگاه آزاد گیلان تشکیل می شود