مطالب مرتبط:
ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت درباره فارغ التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه آزاد
ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت
ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت درباره فارغ التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه آزاد
ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت درباره فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد
ابطال یک مصوبه وزارت بهداشت ازسوی دیوان عدالت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 18:202024-04-07دانش

ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت با شکایت یک دانشجو


گروهی که بر اساس این آیین نامه مصوب وزارت بهداشت، فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از شمول آن خارج شده بودند و این موضوع مورد اعتراض و شکایت یک متقاضی در دیوان عالی عدالت اداری قرار گرفت، - هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای هدایت استعداد های درخشان وزارت بهداشت را مصداق تبعیض ناروا و عدم ایجاد امکانات عادلانه برای آحاد ملّت دانست و رای به ابطال آن داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس گردش کار این پرونده، یک دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه آزاد به عنوان شاکی به موجب دادخواستی ابطال بند 3ـ 8 از ماده 3 آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب 1400/9/27 شورای هدایت استعداد های درخشان را خواستار شده است.

در بند 3ـ 8 از ماده 3 آمده: فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که مطابق موارد مندرج در بند 3-1 ماده 3 (به غیر از بند ط) آیین نامه رتبه کسب نموده اند، با رعایت سایر شرایط آیین نامه می توانند از تسهیلات این ماده بهره مند شوند.

اما منظور از بند 3-1 ماده 3 چیست؟ این بند از ماده سه آیین نامه یاد شده، فهرست واجدین شرایط دریافت این تسهیلات (تسهیلات ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان در مقاطع بالاتر) را برشمرده که یکی از گروه های واجد شرایط ذ


برچسب ها: وزارت بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - فارغ التحصیلان - بهداشت - دانشجویان استعداد درخشان - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت با شکایت یک دانشجو

ابطال مصوبه تبعیض آمیز وزارت بهداشت با شکایت یک دانشجو