مطالب مرتبط:
قطع برق و مسدود شدن راه 154 روستا در سیستان و بلوچستان
قطع برق و مسدودشدن راه روستاهای منطقه بلوچستان
فیلم/قطع راه 300 روستا در سیستان و بلوچستان
تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)
معامله 53 میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 20:352024-04-17اجتماعي

قطعی آب 20 روستا و قطع برق 16 روستا در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر آب 20 روستا و برق 16 روستا قطع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان، اظهار داشت: بر اثر بارندگی های شب گذشته 4 روستا در جاسک تخلیه و در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را 180 خانوار دانست و افزود: 100 دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت 80 خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن زاده ادامه داد: در حال حاضر برق 16 روستا در استان هرمزگان قطع است و بخش عمده قطعی ها حاصل سقوط تیرهای برق است؛ البته این آمارها متغیر است و تلاش ها برای تعویض تیرهای برق در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه آسیب دیدگی 191 تیر برق فشار متوسط گزارش شده که از این بین 141 تیر برق تعویض شده و مابقی تیرها نیز در حال تعویض هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: از 61 مورد سقوط تیرهای برق فشار ضعیف نیز 41 مورد تعویض صورت گرفته و 158 مورد نیز اصلاح پاره


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - هرمزگان - روستا - بحران استانداری - اسکان اضطراری - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب 20 روستا و قطع برق 16 روستا در هرمزگان

قطعی آب 20 روستا و قطع برق 16 روستا در هرمزگان