مطالب مرتبط:
ارتش رژیم صهیونیستی: بیش از 3هزار نظامی از ابتدای جنگ غزه تاکنون زخمی شده اند
سرپیچی تل آویو از قطعنامه توقف جنگ در نوار غزه
ترامپ بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد
اتمام حجت رژیم صهیونیستی با شورای امنیت/ جنگ غزه ادامه دارد
نگاه سعودی ها به جنگ غزه | ایالات متحده، سعودی را به عنوان یک شریک ارزشمند به رسمیت می شناسد| اگر قرار است حماس به دلیل کاری که در 7 اکتبر انجام داد، حذف شود، باید احزاب سیاسی اسراییلی را به خاطر کاری که اکنون در غزه انجام می دهند، کنار گذاشته شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 07:002024-03-27سياسي

آقای مطهری! نوروز تعطیل بردار نیست نه به خاطر جنگ 8 ساله نه غزه


وقتی پیمان جبلی و وحید جلیلی هم کوتاه آمده اند و صدا و سیما تکانی خورده علی مطهری چه می گوید؟ اصلا تصور کنید عید 1403 عزا اعلام می شد و تلویزیون هم از صبح تا شب مرثیه پخش می کرد.

- در نقد این گفته که به خاطر غزه امسال نباید عید می داشتیم آقای مطهری! نوروز تعطیل بردار نیست نه به خاطر جنگ 8 ساله نه غزه وقتی پیمان جبلی و وحید جلیلی هم کوتاه آمده اند و صدا و سیما تکانی خورده علی مطهری چه می گوید؟ اصلا تصور کنید عید 1403 عزا اعلام می شد و تلویزیون هم از صبح تا شب مرثیه پخش می کرد.

مردم جامه سیاه می پوشیدند و در مقابل تلویزیون گریه و زاری می کردند یا سراغ کانال های دیگر می رفتند؟! با این نگاه ایده علی آقای مطهری با مصالح امنیتی هم سازگار نیست چون اگر به هوای عید تلویزیون داخلی را تماشا کنند لا به لا و در زیر نویس در جریان غزه قرار می گیرند ولی جم و شب خیز و ایران اینترنشنال که چنین نمی کنند.

    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی موضوع غزه را فراموش کرده اند و در ایران هم که همه مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کرده اند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می داشتیم.


برچسب ها: تلویزیون - مطهری - پیمان جبلی - وحید جلیلی - صدا و سیما - علی مطهری - ایران اینترنشنال
آخرین اخبار سرویس:

آقای مطهری! نوروز تعطیل بردار نیست نه به خاطر جنگ 8 ساله نه غزه

آقای مطهری! نوروز تعطیل بردار نیست نه به خاطر جنگ 8 ساله نه غزه