مطالب مرتبط:
مخبر: جنایت های اخیر صهیونیست ها مثل دست و پا زدن در باتلاق است
رژیم کودک کش صهیونیست در باتلاق غزه فرو رفته است
جنایت جدید صهیونیست ها در بیمارستان شهدای الاقصی
روز قدس، پژواک بلند خرد شدن استخوان های جنایت کاران صهیونیست است
کنعانی: خونِ شهدای بی گناه غزه، پیکره آمیخته با ظلم و جنایت صهیونیست ها را فرو خواهد ریخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 12:302024-04-05سياسي

جنایت های صهیونیست ها، دست و پا زدن در باتلاق است


معاون اول رییس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست.

معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه حضور در راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست ها را درهم شکست و اتحاد همه آزادی خواهان جهان ریشه صهیونیست ها را برای همیشه خواهد سوزاند چرا که وعده الهی برای پیروزی مظلومان جهان تخلف ناپذیر است.

وی افزود: مردم ایران مردمی موقعیت شناس هستند و با این حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس 1403، چهره دشمن اصلی دنیای اسلام یعنی اسراییل را به جهان نشان می دهند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.

دکتر مخبر با بیان اینکه شهادت سرداران سرافراز وطن در دمشق، مسیر سرافرازی را روشن تر از قبل پیش رویمان ترسیم کرد، گفت: صهیونیست ها بدانند که این جنایت های آنها بعداز طوفان الاقصی مثل دست و پازدن در باتلاق است که ثمره ای جز ف


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - صهیونیست ها - معاون اول رییس جمهور - صهیونیست - راهپیمایی - روز جهانی قدس - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های صهیونیست ها، دست و پا زدن در باتلاق است

جنایت های صهیونیست ها، دست و پا زدن در باتلاق است