مطالب مرتبط:
غذاهایی برای افزایش طول عمر
نحوه استفاده درست از توالت فرنگی / یه عمر غلط غلوط میشِستی از درد کمر خبر نداشتی
مهدی پازوکی اقتصاددان: این قله که مسئولین از آن سخن می گویند، کجاست؟
روستای «گرمارود» کجاست؟
هندوستان ایران کجاست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 15:202024-03-25بين الملل

عمر البشیر کجاست؟


تیم دفاعی عمر البشیر، رییس جمهور سابق سودان، که تحت تعقیب دادگاه کیفری بین المللی است، گفت: «مقامات البشیر و چهار تن از دستیارانش را از بیمارستان علیا در ام درمان به مکان جدیدی منتقل کرده اند.

- تیم دفاعی عمر البشیر، رییس جمهور سابق سودان، که تحت تعقیب دادگاه کیفری بین المللی است، گفت: مقامات البشیر و چهار تن از دستیارانش را از بیمارستان علیا در ام درمان به مکان جدیدی منتقل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تیم استرداد او به دادگاه کیفری بین المللی را، در حالی که درخواست هایی برای حضور او در دادگاه وجود دارد، بعید دانست.

محمد الحسن الامین یکی از اعضای نیروی دفاعی در بیانیه ای ویژه به وبگاه الحره گفت: البشیر به همراه بکری حسن صالح معاونش و عبدالرحیم وزیر دفاعش، محمد حسین، وزیر اسبق جوانان و ورزش، یوسف عبدالفتاح و سرلشکر ارتش سودان الطیب الخنجر از بیمارستان منتقل شدند.

الامین مکان جدید را مشخص نکرد، بلکه تنها گفت که این مکان در منطقه مهندسین در ام درمان واقع شده است و توسط نیروهای اطلاعات نظامی و نیروهای منطقه مهندسین نظامی محافظت می شود.

در مارس 2009، دادگاه کیفری بین المللی حکم بازداشت رییس جمهور سابق را به اتهام ارتکاب نسل کشی، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در دارفور صادر کرد که اولین حکم علیه رییس جمهور در قدرت محسوب م


برچسب ها: دادگاه کیفری بین المللی - البشیر - دادگاه کیفری - بین المللی - رییس جمهور سابق - بیمارستان - دادگاه
آخرین اخبار سرویس:

عمر البشیر کجاست؟

عمر البشیر کجاست؟