مطالب مرتبط:
صحن مجلس طنین فریاد «مرگ بر اسراییل» شد
فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس
فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس+ فیلم
فریاد مرگ بر اسراییل در صحن مجلس + فیلم
فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 10:102024-04-14سياسي

فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین انداز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاتری دانشجو ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران مبنی بر پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، - نمایندگان مجلس در حمایت از اقدام سپاه پاسداران مبنی بر پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاتری دانشجو ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران مبنی بر پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با حضور در مقابل جایگاه هیأت رییسه، شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

درود بر رزمندگان اسلام ، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست و ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده از دیگر شعار هایی بود که نمایندگان مجلس سر دادند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - کنسولگری ایران - رژیم صهیونیستی - نمایندگان مجلس - جنایات رژیم صهیونیستی - مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین انداز شد

فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین انداز شد