مطالب مرتبط:
مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می شود؟
رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
انتخاب واحد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پردیس پس از عید فطر آغاز می شود
نوبت دهی طرح سنجش نوآموزان بازماندگان بدو ورود به دبستان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 از فردا+جزییات مهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 16:552024-03-26اقتصادي

آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گیلان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون رایگان بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) در استان، گفت: پیش بینی می شود در این مدت بیش از 746 هزار رأس دام سبک تحت پوشش واکسیناسیون این بیماری قرار گیرند.

- ایسنا/گیلان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گیلان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون رایگان بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) در استان، گفت: پیش بینی می شود در این مدت بیش از 746 هزار رأس دام سبک تحت پوشش واکسیناسیون این بیماری قرار گیرند.

صفورا منصف امروز 7 فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون رایگان بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در گیلان، اظهار کرد: این طرح از ابتدای فروردین امسال آغاز شد و تا انتهای خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد دام هایی تحت پوشش این طرح، افزود: پیش بینی می شود در این مدت بیش از 746 هزار رأس دام سبک تحت پوشش واکسیناسیون این بیماری قرار گیرند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گیلان درباره بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا به اختصار PPR یک بیماری ویروسی بسیار واگیر گوسفند و بز بوده و باعث بروز تلفات و خسارات اقتصادی فراوان در جمعیت دامی حساس می شود.


برچسب ها: طاعون نشخوارکنندگان کوچک - واکسیناسیون - طرح واکسیناسیون - واکسیناسیون رایگان - بیماری - اداره کل دامپزشکی - پیش بینی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون

آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون