مطالب مرتبط:
ظرفیت های اجتماعی بسیاری برای ارتقاء صلح در جامعه وجود دارد
سند تحول و تعالی قوه قضاییه روش نوین برای انجام تکالیف دستگاه قضایی است
میان روشنگران افکار عمومی و تهدیدکنندگان امنیت روانی جامعه تفاوت وجود دارد
جزییاتی از سند تحول قضایی
سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 10:002024-04-18سياسي

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد گفت: نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد گفت: نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است.

اعظم روانشاد امروز (30 فروردین ماه) در جلسه شورای هنر این اداره کل با اشاره به حمایت هنرمندان استان لرستان از عملیات وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت آمیز این عملیات راهبردی، اظهار کرد: هنرمندان، سینماگران و اهالی فرهنگ لرستان با واکنش های خود در بزنگاه های مختلف ثابت کرده اند به رسالت بزرگ انسانی و تاریخی خویش همواره پایبند هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در جامعه، گفت: زبان هنر ماندگار است و اگر بخواهیم موضوعی ماندگار شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد، باید با زبان هنر آن را بیان کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: اگر به هر موضوعی نگاه هنرمندانه و هدفمندی وجود داشته باشد، مفاهیم و ارزش ها نیز به خوبی منتقل خواهد شد و هم گرایی عمیق تری در دستیابی به هدف شکل خواهد گرفت.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - لرستان - فرهنگ - هنرمندان - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد