مطالب مرتبط:
رکورد شکنی آموزش و پرورش استان اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی/ اسکان بیش از 366هزار مسافر در اصفهان
رکورد آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی شکسته شد
320 هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند
اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش از مرز 36 هزار نفر گذشت
تصاویر/ دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با آیت الله اعرافی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 15:352024-03-28اجتماعي

رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از 366هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی 1403خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از 366هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی 1403خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، در سومین نشست ستاد اسکان نوروزی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: از اولویت های مهم مسافران، سفر به استان اصفهان است و این مهم، نیازمند تدارک تجهیزات برای ایجاد فضای مناسب و همچنین ارتقای هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نماییم.

وی ادامه داد: از 26 اسفند سال گذشته فعالیت ستاد های اسکان آغاز شد و عمدتا تا 12 فروردین ادامه خواهدیافت و در روز گذشته میزبان، قریب به 47 هزار مسافر با استفاده از ظرفیت های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر میهمان می تواند مبلغ حضور دیگر مسافران و یا مانع حضور دیگران باشد و این مهم بستگی به مدل میزبانی ما دارد، ابراز داشت: سال گذشته مجموعا میزبان 350هزار مسافر بودیم اما تا این لحظه بیش از 366هزار نفر در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدار


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - استان اصفهان - آموزش و پرورش اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش - اصفهان - نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی

رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی