مطالب مرتبط:
دیدار دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در نیویورک
دیدار امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش
امیرعبداللهیان و گوترش دیدار و گفت و گو کرد
دیدار امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش
فیلم/ صحبت های امیرعبداللهیان در بدو ورود به نیویورک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 23:552024-04-18بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان و گوترش در نیویورک


دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها و ملاقات های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

- دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها و ملاقات های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

دکتر امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش های دبیرکل سازمان ملل متحد در کمک به مردم فلسطین افزود: ناکارآمدی شورای امنیت و عدم محکومیت حمله رژیم اسراییل به سفارت ایران در دمشق، موجب شد تنها گزینه ای که در برابر کشورم باقی بماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن یادآوری این که امنیت منطقه برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی ب


برچسب ها: دبیرکل سازمان ملل متحد - امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی ایران - دبیرکل سازمان ملل - سازمان ملل متحد - جمهوری اسلامی - سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان و گوترش در نیویورک

دیدار امیرعبداللهیان و گوترش در نیویورک