مطالب مرتبط:
اعمال تحریم های جدید علیه ایران از سوی آمریکا
آمریکا: تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال می کنیم
آمریکا تحریم های جدیدی علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران اعمال می کند
آمریکا دوباره ایران را تحریم می کند
عجز واشنگتن دربرابر پاسخ نظامی ایران به اسراییل؛ وزیر خزانه داری آمریکا: تحریم می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 06:152024-04-17بين الملل

آمریکا تحریم های جدید علیه ایران اعمال می کند


آمریکا از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از الجزیره، آمریکا از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران خبر داد.

در همین ارتباط نیز، جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اعلام تحریم های جدید علیه ایران مدعی شد که تحریم های ایران شامل شرکت ها و افراد مرتبط با برنامه موشکی، موشک ها و نهادهایی می شود که از سپاه پاسداران و وزارت دفاع حمایت می کنند.

سالیوان همچنین مدعی شد که ما به تقویت دفاع هوایی و موشکی در خاورمیانه ادامه می دهیم تا توانایی موشک ها و پهپادهای ایرانی را تضعیف کنیم.

دو ماه پش نیز، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را به بهانه حمایت مالی حیاتی از شبکه مالی مورد استفاده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان وضع کرد.

بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، واشنگتن تحریم هایی را علیه 3 نهاد و یک شخص در لبنان و ترکیه اعمال کرده و مدعی شد که آنها حمایت مالی حیاتی را برای شبکه مالی مورد استفاده نیروی قدس و حزب الله لبنان ارائه می کنند! بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: واشنگتن 3 نهاد و یک فرد مستقر در لبنان و ترکیه را به دلیل ارائه حمایت های مالی حیاتی از نیر


برچسب ها: تحریم ها - وزارت خزانه داری آمریکا - علیه ایران - تحریم ها علیه ایران - تحریم - خزانه داری آمریکا - وزارت خزانه داری
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های جدید علیه ایران اعمال می کند

آمریکا تحریم های جدید علیه ایران اعمال می کند