مطالب مرتبط:
استقرار خودروهای آتش نشانی مشهد در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس
آماده باش کامل آتش نشانان پایتخت جهت تامین ایمنی مراسم روز جهانی قدس
آماده باش آتش نشانان پایتخت برای ایمنی مراسم روز جهانی قدس
استقرار آتش نشانان مشهدی در مسیر برگزاری راهپیمایی روز قدس
آماده باش کامل آتش نشانی برای راهپیمایی روز قدس در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 08:552024-04-05حوادث

آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از استقرار نیروهای آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هدف تأمین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از استقرار نیروهای آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هدف تأمین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

حسین سرباز رشید بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیروهای آتش نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 17 فروردین ماه به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

به گفته وی، علاوه بر آماده باش 10 ایستگاه آتش نشانی، 20 نفر از آتش نشانان به همراه 5 دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیاتی و 3 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8 صبح تا پایان نماز جمعه در 8 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان در حوادث احتمالی برسانند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: شهروندان نیز همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و در سریع ترین زمان ممکن به اکی


برچسب ها: راهپیمایی - آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - مسیرهای راهپیمایی - راهپیمایی روز قدس - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس