مطالب مرتبط:
اعتراف چهار مقام تل آویو به نقش اسراییل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق
سی ان ان: حمله اسراییل به ساختمان کنسولی ایران می تواند منطقه را در آستانه جنگ گسترده قرار دهد/ سردار زاهدی از زمان(شهادت) سلیمانی در لیست ترور بود/ ایران و حزب الله تاکنون خویشتن داری کرده بودند
محکومیت حمله تروریسی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق آفتاب نو | اخبار ورزشی
مصر حمله رژیم اسراییل به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد
لبنان حمله صهیونیست ها به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 18:402024-04-02بين الملل

اعتراف تلویحی مقام اسراییلی درباره حمله به ساختمان کنسولی ایران


در پی افزایش محکومیتهای بین المللی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، سخنگوی کابینه این رژیم، روایت جدیدی از این جنایت ارائه کرده است.

- در پی افزایش محکومیتهای بین المللی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، سخنگوی کابینه این رژیم، روایت جدیدی از این جنایت ارائه کرده است.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی پس از اینکه شاهد محکومیتهای بین المللی در خصوص حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، بود، توجیه تازه ای از این حمله ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی افزایش محکومیتهای بین المللی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، سخنگوی کابینه این رژیم، روایت جدیدی از این جنایت ارائه کرده است.

این مقام اسراییلی، به نوعی به مسئولیت این رژیم در این حمله تلویحا اشاره کرده و در موضعی انفعالی گفته که اصلا این ساختمان، دیپلماتیک نبوده است.

وی همچنین مدعی شد که این ساختمان، نه سفارت بوده، نه بخش کنسولی، بلکه ساختمان نظامی متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم امروز مدعی شد که صهیونیستها تلاش خواهند کرد از قدرت گرفتن دشمنان خود جلوگیری کنند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - حمله تروریستی - سفارت ایران - بین المللی - صهیونیستی - رژیم - ساختمان
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف تلویحی مقام اسراییلی درباره حمله به ساختمان کنسولی ایران

اعتراف تلویحی مقام اسراییلی درباره حمله به ساختمان کنسولی ایران